ציוד לאירוע בר מצווה

כל אירוע יכול להפוך מושלם במידה וניתנת תשומת לב מירבית לפרטים הגדולים כמו גם לפרטים הקטנים. באירוע בר המצווה הדברים הקטנים הינם הציוד והאביזרים הנלווים לאירוע שכן אין בר מצווה טובה בלי ציוד בר מצווה איכותי, חדשני ומגוון.

ציוד לבר מצווה יכול לכלול:

אביזרים טכניים

* מכונות עשן: קיימות אפשרויות רבות למכונות עשן למיניהן כאשר ישנן מכונות עשן רגילות, מכונות עשן כבד,מכונות עשן נמוך ועוד. חברות רבות מייצרות ומשכירות מכונות עשן כאשר בין המוכרות והאיכותיות יותר נמנות הויפר 2.6, מכונת עשן רבת עוצמה. המכונה משלבת טכנולוגיה דיגיטלית עכשווית עם טכניקות אשר הוכיחו את עצמן במהלך השנים. הטכנולוגיה הדיגיטלית מאפשרת להפנות את המכונה לכיוונים שונים ולשלוט עליה. כמו כן המכונה מצוידת בטיימר פנימי לתזמון אספקת העשן. מכונה נוספת הינה הויפר NT, כאשר גם היא בעלת יכולת כיוון וטיימר אולם ההבדל העיקרי הוא, שבמכונה זו קיימת האופציה לפליטה רציפה כלומר עשן ללא הפסקה. רק לדאוג שאם יש מופע אש במסיבה, שזה לא יהיה ליד מכונת עשן… תמיד תלכו על הצד הבטוח.

* מכונות ערפל: מכונות הערפל דומות מאוד למכונות העשן, אולם הסמיכות הינה דלילה יותר במכונות ערפל מאשר מכונות עשן. דוגמא למכונת עשן מסוג זה הינה היוניק 2. מכונת ערפל מתוחכמת נשלטת בטכנולוגיה מתקדמת, המכונה מפזרת ערפל ביעילות, במהירות וברציפות. מנגנון חימום משופר מאפשר להתחיל לפזר ערפל כ 60 שניות לאחר הפעלתה הראשונית. בנוסף מצוידת המכונה בטיימר פנימי לתזמון אספקת הערפל ובמערכת החלשת רעש עבודה.

אביזרים קולינאריים

* מכונות פופקורן: עוד רעיון מקורי לבר מצווה שיעשה לכולם שמח: מכונת פופקורן. המכונה נועדה לשמח את הילדים ואף לספק להם נישנוש חביב בין ריקוד לריקוד. כדאי לדאוג כי מבוגר אחראי יהיה בסביבת המכונה בכדי לתפעל אותה. כמו כן מומלץ להדליק אחרי הארוחה העיקרית, כדי שהילדים לא יוכלו פופקורן בלבד כל הערב.

* מכונה להכנת סוכר מתוק: לכל איש יש שם ושם משלו למכונות סוכר. שערות סבתא, שערות סבא, צמר גפן מתוק… אבל לכולם קונוטציה אחת לממתק עצמו וזהו זיכרון ילדות שמח. מסיבה זו בדיוק, כדאי לדאוג שתהיה מכונה להכנת סוכר מתוק בבר המצווה.

אביזרים שימושיים

לבר מצווה נחוצים ללא כל צל של ספק אביזרים נלווים אשר ינציחו את האירוע. בכדי לשמר זיכרונות לא צריך להתאמץ,רק לקנות אלבום עבה, שיהיה בו מספיק מקום שכל החברים והמשפחה יכתבו לחתן בר המצווה. האלבום צריך להיראות טוב, מושקע ומעוצב, לכן צריך לדאוג גם לצבעים, פייטים, מדבקות וכמובן תמונות מהעבר. את האלבום ניתן לקשט גם מבפנים וגם מבחוץ. כדאי להניח את האלבום בכניסה לאולם השמחות בכדי שכולם יוכלו לקשט אותו ישר על ההתחלה ולא ישכחו. כמו כן כדאי להשאיר מקום בסוף האלבום אותו תמלאו אחרי האירוע בתמונות מהאירוע עצמו ובאלמנטים כגון מפיות מעוצבות מהאירוע, ההזמנה, ברכות כתובות אשר יהיו במתנות וכו'. אפשר גם לדאוג לתמונות, עריכת קליפ בר מצווה יפה – זה נותן עוד צבע לאירוע.

ותזכרו – אין פרט באירוע שהוא קטן מדי בכדי לשים אליו לב…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here