טיולי בר מצווה

טיול בר מצווה יכול להיות המתנה המושלמת לחתן בר המצווה, אך יש להבחין בין טיול לבר מצווה שאליו הוא יוצא לבד עם עוד ילדי מצוות כמותו ואז הוא חווה בעצמו תהליך של התבגרות בעצם הריחוק מהבית והבילוי עם החברים, לבין טיול משפחתי. בין כה וכה אין גבול למבחר המדינות היכולות להיות יעד איכותי לטיול הבר מצווה החל במדינות אירופה, דרך יבשת אמריקה הגדולה וכלה במדינות המזרח הרחוק.

אירופה מהווה יעד מוצלח מאוד לטיולי בר מצווה , כאשר היתרון הבולט ביותר שלו הוא האפשרות לשלב בטיול אתרים לילדים ולמבוגרים כאחד. זהו חו"ל הקלאסי, הכולל את אתרי התיירות המשמעותיים והמוכרים לצד פארקים של שעשועים המותאמים בעיקר לדור הצעיר, אבל לא רק. טיול בר מצווה באזורי האפטלינג בהולנד, פורוסקופ ואסטריקס בצרפת ופארק השעשועים גרדלנד באיטליה הם עדיין בחזקת האתרים "החמים" ביותר לילדים וגם להורים, ואם לידם אפשר גם לבקר במגדל פיזה, באייפל או בביג בן הרי זה משובח.

ביבשת אמריקה יחל הטיול לבר מצווה בטורונטו עם אחד מפלאי הטבע הנדירים- מפלי הניאגרה. לאחריו ינדוד המסע לאתרים המיוחדים ביותר במונטריאול ובבוסטון.

בעיר שהיא מרכז העולם- ניו יורק, אפשר יהיה לראות את בנין האומות המאוחדות, כיכר טיימס ואזור התיאטראות ברחוב ברודווי המפורסם, מרכז רוקפלר, סנטרל פארק, וכמובן תצפית עוצרת נשימה מהאמפייר סטייט בילדינג. גם אוהבי הבילויים לא יקופחו עם בילוי של ערב בעיר שאינה הולכת לישון אף פעם. איך אפשר בלי ביקור בפלורידה, "ארץ השמש", ובה מרכז השעשועים וההרפתקאות הגדול בארה"ב למשפחות וילדים – אורלנדו. בעולמו הקסום של וולט דיסני אפשר יהיה לפגוש את מיקי מאוס, דונלד ושאר הח'ברה.

לאחרונה המזרח הרחוק הפך גם הוא ליעד פופולארי לטיולי בר מצווה . הטיול נפתח בבנקוק, ומציע שבועיים של הרפתקה במזרח. בין האטרקציות: סיור במתחם מגורי המלך התאילנדי, ביקור במקדשי העיר, טיול בשוק הצף ובגשר על נהר קוואי, ששימש השראה לסרט המפורסם. כמו כן יתקיים שייט לאי האלמוגים וביקור באזור משולש הזהב, שהוא מפגש הגבולות בין תאילנד בורמה ולאוס, ששימש במשך שנים רבות כמרכז גידול ומסחר באופיום. לנושא הפינוק והמנוחה במהלך טיול הבר מצווה ידאג האי פוקט-אחד האיים המרהיבים בעולם, המפורסם בחופים טרופיים נהדרים, חולות צהובים, ואתרי טיול.

ובניגוד לכל האפשרויות מרחיקות הלכת הלו ישנה האפשרות לארגן טיול בר מצווה בארץ. כמעט על כל נקודה במפה שלנו נמצא מקום מיוחד, מצפון ועד הנגב, מדן ועד אילת, ישראל מציעה אטרקציות מרתקות לטיול של יום או יותר מזה כאופציה לחגיגת בר ובת מצווה מיוחדים.

אופי הטיול, הוא כבר לגמרי כוס התה שלכם, אבל תהיו בטוחים שהיא מגיעה בכל טעם שרק תרצו. לצד כל אותם אתרים קלאסיים, דוגמת מצדה, ירושלים, צפת וראש הנקרה, פועלות כיום בענף תיירות הפנים והאטרקציות, חברות רבות המציעות ערך מוסף לטיולים וטיולי בר מצווה בארץ .

משך הזמן שבו רצוי לעשות טיול בר מצווה תלוי בתאריך המתוכנן לטיול וכמובן בכמות הכסף שאתה מתכננים להוציא על טיול הבר מצווה (במקרה שיש יותר מילד אחד הסיפור מתחיל להיות יקר) בכל מקרה בכל יעד שלא תבחרו ובכל זמן שלא יהיה העיקר שחוגג הבר מצווה ייהנה, יצבור חוויות אינספור וטיול זה יהיה לו לנק' פתיחה מדהימה לחייו הכמעט בוגרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here