מקומות לבר מצווה

הרבה לפני שנדבר על אטרקציות לבר מצווה או אפילו הפקת בר מצווה, חשוב לדבר ולהזכיר את נושא מקומות לבר מצווה. חגיגת בר המצווה מדברים על חגיגה של כל המשפחה והחברים הקרובים ומכאן שהוא דורש לא פעם חיפוש אינטנסיבי של מיקום ראוי לבצע את האירוע. אירועים בלתי נשכחים נעשים בזכות המיקום הנכון. מה באמת רוצים בפועל? מה המטרות? כמה אנשים יגיעו לאירוע? אז נכון שהתקציב חשוב אך לצדו קיימים גם הצרכים של הסובבים וקהל האורחים המתעד את עצמו להגיע לאירוע.

מטרות ושיקולים בבחירת מיקום נכון

1. חשוב ביותר לחשוב על מיקום כאשר מדברים על המוזמנים לבר המצווה. כאשר מדברים על נערים וילדים הלומדים בבית ספרו של חוגג בר המצווה, ראוי לעשות את האירוע קרוב לקרבת מקום. כך למעשה תבטיחו את הגעתם של הנערים המוזמנים. להערים קשיים? לא כשאתם בוחרים אולם קרוב למקום המגורים. נגישות לתחבורה? זו גם אופציה אם בכל זאת תבחרו להפיק אירוע רחוק ולו במעט מהבית לרבות בחירת הסעה לילדים.

2. יש לבחון את השכרת האולם ולזכור כי המחיר מתייקר כאשר מדברים על סוף שבוע ביחס לאמצע שבוע או למשל עונות חורף או קיץ. הוזלת המחיר תדרוש מכם להימנע מהפקת אירועים בסוף שבוע ולבחור את הבחירות של תחילת השבוע או אמצע השבוע.

אקוסטיקה וטיפים שונים

פרטים נוספים מדברים על אקוסטיקה ראויה במקום. אקוסטיקה והשמעת מוסיקה הם הפרטים הלא פחות חשובים ומכאן שיש לבחור את האולם המתאים. יש לבחון את האולם בזמן אמת ולבדוק את תפקודם של המלצרים, כיצד מושמעת המוסיקה שם? מה איכות השירות? האם יש באולם או המקום הנבחר תעודת כשרות? עניין לא פחות חשוב ואף מהותי מדבר על האבטחה במקום. האם המקום ערוך לתרחישים מסוכנים? מה מצב כיבוי האש והאם מערך האבטחה גדול דיה על מנת שלא לסכן את האנשים? האם המבנה מבוטח? ממקרי העבר כולנו מכירים את תרחישי האסון אשר בעקבות חוסר תושייה, נספו לא מעט מהאורחים. אי לכך ובהתאם לזאת, יהיה עליכם לבחון את הדברים והעיקר שתבצעו את הבחירה המושכלת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here