כשהיינו ילדים בכל יום הולדת של חבר מהגן או הכיתה היינו מחכים לשקית הפתעה, לבמבה ולפיתה עם החומוס והמלפפון החמוץ. אך הדור של היום הוא דור שונה לגמרי בו כל אירוע יום הולדת הופך להפקה של ממש. רבים פונים לאנשי מקצוע מומחים ומפקידים בידיהם את ארגון ההפקה והפיכת האירוע לאחד שהילד וחבריו לא יחשבו רק על פיתה עם חומוס ובמבה כשיזכרו בו. בין אם זה ערב קריוקי, הקרנה של סרט בתלת ממד או משחקי הישרדות נחמדים לכל אירוע שכזה נדרש תכנון נכון על מנת להבטיח את הצלחתו. 

אין ויכוח על כך שילדינו הם הדבר היקר לנו מכל ואנו רוצים בעבורם את הטוב ביותר. על כן נרצה להעניק להם אירוע שבו ליום אחד הם יהיו באור הזרקורים, אחד כזה שכל הילדים בגן או בכיתה עוד ידברו עליו רבות. אם כן, כפי שכתבנו בתחילה, בין אם זאת הפעלה מיוחדת, סרט או מצגת ליום הולדת מושקעת ומרגשת, אירוע שכזה דורש תכנון ועל שלביו כאן נפרט בקצרה.

השלבים שבהפקת היום הגדול

  • מה ביכולתנו להשקיע? הפעלות ליום הולדת יכולות לבוא במגוון רחב של אטרקציות וניתן יהיה להתאימן לכול כיס. כאשר נדע פחות או יותר מה התקציב אותו נרצה להשקיע אנו נדע להתאים לו גם את תוכן האירוע. רבים נעזרים בחברה מקצועית בעלת וותק וניסיון. חברה שכזאת תדע להפיק את המרב בכל אירוע בהתאם לתקציב.
  • טיימינג זה עניין של תזמון: יש צורך לקחת בחשבון את גיל הילד או הילדה ולתכנן את שעת האירוע בהתאם. ילדים רכים בשנים בד"כ ילכו לישון מוקדם בעוד שילדים בגילאים מבוגרים יותר יהיו ערניים ואנרגטיים יותר. יש להתייחס בכובד ראש לנתון זה, כמו גם ליום הלימודים או הגן שלמחרת.
  • להיות קשובים: יום ההולדת הוא קודם כל של הילד או הילדה. לכן, חשוב לשוחח איתם על אופי הפעילות שאותה הם ירצו באירוע. ילדים רבים יעדיפו ערב קריוקי מהנה בעוד שאחרים יעדיפו פעילות מחוץ לבית.

כשרוצים לעשות את זה כמו שצריך

לנו בחברת MRT PARTY ניסיון רב בהפקות והפעלות בימי הולדת. אנו מזמינים אתכם להתייעץ אתנו וביחד נתכנן ונפיק את האירוע הבא שלכם. בין אם זאת מצגת לבת מצווה, הקרנה פרטית ומושקעת של סרט או משחק מאתגר מחוץ לבית, אנו נדאג שאתם לא תדאגו! פנו אלינו לפרטים נוספים ועוד עצות טובות. כי לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here