מופע פירוטכניקה לבר מצווה

לרובנו כלל לא ברור המושג מופע פירוטכניקה כשאנחנו שומעים אותו, אנחנו רק יודעים שמדובר במשהו מרהיב שגורם לתשואות של קהל ומשלב פעלולים מיוחדים. למעשה פירוטכניקה זו אומנות המשלבת משחקים וצורות באש. יופייה המרהיב הוא זה שהפך מופעי פירוטכניקה לאטרקציה בולטת בשלל אירועים נוצצים ברחבי העולם – כשהקונספט הוא ברור – אם מדובר באירוע נוצץ וססגוני – יהיה בו מופע פירוטכניקה. אז מה למעשה תוכלו לקבל במופעי פירוטכניקה?

הדבר הראשון שמתקשר לאש הוא כמובן זיקוקין או זיקוקי דינור – זיקוקים באים בשלל גדלים ובצבעים שונים ויוצרות שובל אש קטן יחסית – אך עדיין יפהפה. זיקוקי דינור משולבים כבר מצורתם הקטנה ביותר בימי הולדת בשלל גילאים, וככל שמתבגרים והאירוע גדל , כך גם הזיקוקים גדלים בהתאמה.

בהזמנת מופע פירוטכניקה למסיבת בר מצווה , תוכלו להבטיח לעצמכם אירוע מקושט ומפואר בשדרת כניסה נוצצת לחתן – בעת כניסתו לאולם.

בנוסף תוכלו לקשט את האולם בשלל אטרקציות כמו: מזרקות אש, מפלי אש בגובה מספר מטרים, כתובות אש, מעגל זיקוקים ומבחר נוסף של זיקוקין.

לכל החוששים, מופעי פירוטכניקה הם בטוחים ונחשבים ללא מסוכנים, כך שניתן להפעילם גם במקומות סגורים. אך עם זאת, בבואכם לחפש חברת פירוטכניקה – בדקו את התעודות שלה היטב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here