כניסה לבר מצווה מיוחדת ומרגשת
קרדיט: מירי כהן

בר מצווה הוא אירוע אותו אנו חוגגים פעם בחיים. פעם אחת עבור כל בן כמובן:). לכן, ממש כמו חתונה קטנה, אנו משקיעים בכל פרט שכן חשוב לנו שהאירוע יהיה מוצלח, מרגש וייחודי.ן התכנון והארגון מתחילים בתהליך הלימוד של ההפטרה, בחירת מקום ראוי אליו נזמין את כל האנשים הקרובים לנו, בחירת קייטרינג, דוכנים ואטרקציות, צילום ועריכה של קליפ מרגש, הכנה וכתיבה של הברכות לאירוע וזו כמובן רק רשימה חלקית. דבר נוסף בו נהוג להשקיע בתהליך התכנון של האירוע הוא כניסה לבר מצווה.

מה הכוונה בכניסה לבר מצווה?

הדרך הטובה ביותר להדגים את המשמעות של כניסה לבר מצווה היא דרך כניסה של חתן וכלה לחופה. ממש כמו שכל הקהל מתרגש בחתונה ורק מחכה לראות את הזוג המאושר, ככה האורחים עומדים נרגשים ומצפים לכניסתו של חתן בר המצווה. החתן בעצמו מתרגש מהמעמד ולכן חשוב לתכנן כל פרט בקפידה רבה.

אז מה האפשרויות לכניסה בבר מצווה?

וואו. יש אינספור אפשרויות לכניסה ייחודית, מרגשת וצבעונית. האמת היא שזה בדיוק המקום המתאים להפעיל את הדמיון, להיות יצירתיים וכמובן לשתף את החתן בתהליך כולו כדי שירגיש חלק ממנו. לרוב הכניסה היא שילוב שבין אטרקציה לבין מוזיקה כלשהיא שמתאימה.

הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו הוא שיר מרגש וייחודי. שיר אליו החתן מתחבר מצד אחד ומצד שני גם חשוב לבחור שיר שמתאים לכניסה מהסוג הזה. הכניסה יכולה להיות מרגשת ונינוחה או קופצנית ומרעישה, הכל תלוי באופי של חתן בר המצווה. אם מדובר בחתן בר מצווה מוכשר במיוחד, אולי הוא בעצמו ירצה לשיר ואפילו להיכנס בריקוד מסעיר?

בנוסף, ניתן לשלב ביחד עם השיר גם מגוון של אטרקציות. למשל, יש כל מיני בובות ענק מגניבות וצבעוניות שנראות מבחוץ ממש כמו בלון, אבל בפנים יש מפעיל שחקן או אולי אפילו חתן בר המצווה בעצמו יכול להיכנס לתוך הבובה. יש גם כל מיני במות מרשימות כאלה שזזות על גלגלים, בובה בצורה של ספר תורה או בובת אדמו“ר שבעצם מקפיצות את הקהל כולו ומכניסות המון שמחה לאולם.

ניתן גם לקחת את הכניסה לכיוון אחר, קצת יותר אמנתי ולבחור בלהקה המתמחה באירועים מהסוג הזה. אפשר ליצור מעגל תופים ולשתף בתוכו את הקהל כחלק בלתי נפרד מהכניסה. אפשר גם להוסיף שופרות, מה שהופך את המעמד לסופר מרגש וייחודי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here