כניסה לבר מצווה בסטייל
קרדיט: africaya.co.il

נראה שרק לפני רגע עוד החזקנו אותו על הידיים ולפתע, הילד שלנו כבר מתחיל להתכונן לעליה לתורה. ההגעה לגיל מצוות היא אירוע משמעותי ומרגש וסביר להניח שההכנות לבר מצווה כבר בשיאן. בשנים האחרונות, כניסות מיוחדות לבר מצווה הופכות למרכז האירוע וכשהן מופקות היטב ובטעם טוב, הן משאירות רושם רב ומרגשות את האורחים. כדי לבחור בכניסה לבר מצווה שתהיה מקורית, יצירתית ותדבר אל הילד שלכם, מומלץ לעבוד עם חברה ותיקה בתחום. אפריקיה הפקות ואטרקציות מזמינים אותך לחוויה יוצאת דופן של צליל וקצב שאיש באולם לא יוכל להישאר אדיש לגביה.

האורחים כבר התכנסו באולם והתחילו לנשנש פתיחות, מוסיקת רקע מתנגנת ברקע וההתרגשות בשיאה. בעוד רגע, ייכנס לאולם חתן בר המצווה והחגיגות יתחילו באופן רשמי. מעטות ההזדמנויות בחיים בהן יוצא לנו להיות במוקד תשומת הלב וסביר להניח שזהו רגע משמעותי מאוד עבור הילד שלכם. לכן, מגיע לו שנארגן לו כניסה מיוחדת שתשלהב את הקהל ותיתן לו את התחושה שהערב הזה מוקדש אך ורק לו. בזכות מעגל מתופפים מוכשרים, עם כלי הקשה מכל קשת התרבויות והסגנונות, ינתן אות הפתיחה לאירוע יוצא דופן.

התחלה מושלמת לערב בלתי נשכח

אנו מזמינים אותך לדמיין את התמונה הבאה. האורות באולם מתעמעמים ולפתע נכנס אל הקהל צוות מתופפים ומתחיל לנגן מקצבים מלהיבים. על רקע התופים, נשמעים לפתע שופרות ובתוך כל החגיגה הזו, נכנס חתן בר המצווה מלווה בתהלוכת נגנים. אחרי כניסה כזו, אין סיכוי שמישהו בקהל לא ירוץ אל רחבת הריקודים. לאורך כל האירוע, אנו מזמינים את הקהל להשתתף בחגיגה ולהתנסות בניגון מקצבים ואפילו להכין את נער בר המצווה מראש כדי לתת מופע סולו שישאיר את כולם המומים.

האפשרויות הן רבות ומגוונות, נוכל לבנות פתיחה בסגנון חפלה מרוקאית או קרנבל ברזילאי, לקבל את החתן במחיאות כפיים ומקצבים מזרחיים או כל סגנון אחר שרק יעלה על דעתך. התוצאה הסופית היא כניסה לבר מצווה בחגיגה שמערבת את כל המשפחה ויוצרת זיכרונות לכל החיים.

כניסה לבר מצווה בסטייל
קרדיט: africaya.co.il

הפקה מלאה של כל פרטי האירוע

אנו מזמינים אותך להיעזר בנו בכל היבטי האירוע ולתכנן חגיגה עם קונספט אחיד ובמינימום טרחה מצידך. כל מה שנשאר לך הוא רק להגיד לנו מה החלום שלך ואנחנו נסייע לך להגשים אותו. מהכניסה לאולם ועד הפקת בר מצווה בכותל לעלייה לתורה עם תוכן משמעותי וייחודי, נעזור לך להפוך את חגיגת בר המצווה לאירוע של פעם בחיים. לפרטים נוספים, ניתן להתקשר אלינו כעת במספר 077-8047437.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here