קרדיט: pixabay

אחד התוצרים הנלווים המעניינים להתפתחות המואצת בתחום הרכבים החשמליים הגיע בתחום בלתי צפוי למדי – צעצועים מוטוריים לילדים. מסתבר כי ההתקדמות הטכנולוגית בכל הנוגע לסוללות חשמליות, טעינת סוללות ומנועים חשמליים אשר אפשרה את הופעתן של המכוניות החשמליות ושלל אמצעי תחבורה אישיים מונעי חשמל (קורקינט, אופניים חשמליים וכו') אפשרה גם ליצרני הצעצועים המוטוריים ברחבי העולם לפתח קו חדש ומתקדם של מוצרים להנאתם של ילדים ברחבי הגלובוס – דגמים מוקטנים של רכבים, החל מרכבי יוקרה, דרך טרקטרונים וכלה ביצורים מוטוריים מומצאים עליהם יכול הילד הקטן לשבת ולנהוג על השביל בגינה הציבורית ממש כמו מבוגר אחראי.

ילדים בימינו, כבר התגלה ממזמן, אוהבים להרגיש מבוגרים טרם זמנם וגם אינם חובבים גדולים של פעילות פיזית, על כן אין פלא שהצעצועים החדשים זכו להצלחה רבה כל כך. למעשה כמעט בכל ביקור בפארק ציבורי או גינה שכונתית תוכלו לראות לפחות פעוט אחד נוהג לו להנאתו על השביל הסלול. אם גם אם מעוניינים להצטרף ולרכוש לילדכם (או לילד מקורב אליכם אחר) מתנה מוטורית כיפית במיוחד בדמות טרקטורון לילדים, באנו כדי לעזור וניסחנו עבורכם כמה טיפים קטנים לביצוע הרכישה באופן מיטבי.

מה חשוב לדעת?

כמו בכל רכישה של מוצר בסדר גודל שכזה ישנם כמה פרמטרים בסיסיים שחשוב ומומלץ לברר לגבי הצעצוע המיועד לפני שליפת כרטיס האשראי ונשיאת הקופסא לתא המטען ברכב. להלן הרשימה הקצרה של פרמטרים בסיסיים אלה בכל הנוגע לטרקטרונים לילדים:

מה הם גילאי היעד?

כחלק מהוראות הבטיחות קיימת ליצרני הצעצועים חובה לציין עבור המוצר מה הם גילאי היעד המתאימים לשימוש בצעצוע. עבור מרבית הטרקטורונים גיל המינימום הוא שנה וחצי אולם חשוב ומומלץ לברר נתון זה עבור הצעצוע הספציפי אותו אתם מעוניינים לרכוש.

עד כמה הוא בטיחותי?

בכל הנוגע לצעצועים לילדים בטיחות היא ללא ספק הציווי הראשון, שכן הדבר האחרון שהייתם מבקשים לעצמכם הוא רכישת מוצר המהווה סכנה פוטנציאלית לבריאות הילד. על כן, לפני רכישת טרקטורונים לילד ערכו בירור האם המוצר עומד בתקני בטיחות רלוונטיים, האם הוא מיוצר על ידי יצרן מוכר בעל מוניטין של אמינות ובטיחות? מגדילי ראש מוזמנים לעשות גם חיפוש אינטרנט קצר ולברר אילו ביקורות נרשמו עבור המוצר והאם הוא נחשב לבטיחותי.

האם יש אחריות?

שאלה בסיסית ומתחייבת עבור מוצר המיועד לשימוש רב-פעמי אשר עלותו היא מאות ₪ לכל הפחות. בדקו, האם המוצר ניתן עם אחריות ואם כן, מה הוא תוקף האחריות ואיזה תקלות היא מכסה ונותנת מענה.

זמן פעולה

בכל הנוגע לרכבים חשמליים, גדולים וקטנים כאחד, כדאי ומומלץ לברר – כמה זמן פעולה מספקת סוללה טעונה במלואה? בדיקת נתון זה עשויה לחסוך להם גילוי מאכזב כי כעבור 2 דקות הופך הטרקטורון החשמלי לגוש פלסטיק דומם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here