כך תכניסו קסם לאירוע שלכם
קרדיט : אלי אלתר

הילד חוגג יום הולדת 13 ואתם נרגשים, הילדה מציינת אירוע מיוחד במינו ואולי אתם פשוט מתכננים להפתיע את ההורים לרגל יום הנישואין. כל אחד מהאירועים האלה מרגש ומעורר התלהבות אך זכרו כי קיימת דרך להפוך את האירוע שלכם לשונה מכל מה שהאורחים שלכם מכירים. בין מנות השף הנפלאות למוזיקת הריקודים המשובחת אתם יכולים להציע עוד אטרקציה שתתעלה על השאר ותשאיר את החברים ואת בני המשפחה פעורי פה. הכירו את אמן החושים, זה שיודע על איזה מספר אתם חושבים, איזה ציור אתם עומדים לצייר ואיך להפוך את החגיגה הפשוטה ביותר לאטרקציה בלתי נשכחת.

מה הוא בכלל אמן החושים?

כולנו היינו שמחים לקרוא מחשבות אבל האמת היא שזה הרבה יותר קשה ממה שנדמה לנו. מצד שני, אמן חושים יודע לעשות את זה מצוין. עם חוש שישי מפותח הוא מעניק לצופים תחושה קסומה באמת, כזו שגורמת להם לתהות מאין הגיעו הכוחות מיוחדים שלו. אלי אלתר, מאמני החושים המובילים והמוכרים בישראל, מצליח להפוך כל אירוע פרטי או עסקי, קטן או גדול, לחגיגה מלהיבה ועוצרת נשימה. אם אתם רוצים להכניס אנרגיות מטריפות לאירוע שלכם ולהפוך אותו להרפתקה של ממש, זו בדיוק הדרך לעשות את זה.

השדרוג המושלם לאירוע האינטימי

בין אם אתם מארגנים את חגיגת יום ההולדת ה-60 של אימא או את בר המצווה של הנסיך הקטן שלכם, אמן החושים יכול להפוך את המסיבה האינטימית לחגיגה שכולה קסם והתרגשות. למעשה, כשאתם מזמינים אמן חושים לבר מצווה או לכל אירוע אחר, אתם מבטיחים חוויה מרתקת וסוחפת לאנשים שאתם אוהבים יותר מכל. זאת כבר לא החגיגה הקלאסית והפשוטה עם המנות המוכרות, הפלייליסט השחוק שמושך את כולם לרחבה או צלם המגנטים שמגיע לכל אירוע. זו הרפתקה שנשענת על כישורים מיוחדים ויוצרת אווירה אפופת מסתורין ועניין.

אירועי גיבוש והרמות כוסית

לצד אירועים פרטיים יש גם שפע של אירועים עסקיים אליהם אפשר להזמין אמן טלפתיה שירתק את הנוכחים ויעניק אנרגיות קסומות ומיוחדות לאירוע שלכם. מפעילות גיבוש לעובדים דרך הרמת כוסית או אירוע השקה חגיגי, אמן החושים יכול לתכנן פעילות שמותאמת לאופי המאורע ולקהל היעד – ולגרום לכולם להישאר פעורי פה עוד לפני שהאירוע מסתיים. כדי להתחיל ולתכנן את החוויה החגיגית שלכם ואת המופע המלהיב שיסחט מחמאות והתלהבות מהאורחים שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אמן החושים והטלפתיה אלי אלתר, בטלפון 050-6399914.

1 COMMENT

  1. וואו מדהים איך נתקלתי במודעה הזאת בהפתעה!
    בדיוק התחלתי שנת שירות ואני מאמינה שהילדים בבית חולים ישמחו מאוד להופעה של אמן חושים!
    כבר מתקשרת !! תודההה :)))

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here