לחגוג בגדול: כך תפיקו אירוע בת (או בר) מצווה מוצלח
קרדיט EVE אירועים

עוד רגע ימלאו 12 (או 13) שנים מאז שהמשפחה התרחבה, וזו סיבה נהדרת ללבוש בגדים יפים, לרקוד, לאכול ולשמוח. עם זאת, רגע לפני שהחגיגה יוצאת לדרך, אתם בוודאי מנסים לקבל כמה החלטות גורליות. מבחירת המיקום ועד המוזיקה או האוכל, ברור לכם שכדי לארגן אירוע מוצלח באמת תצטרכו לפעול נכון, מהר ויעיל. הבשורה הטובה היא שזה לא מסובך כמו שנדמה לכם, אתם רק צריכים לעבוד בצורה מסודרת ושקולה, וכמובן – ליצור קשר עם EVE אירועים.

איפה יתקיים האירוע?

לפני שאתם ממהרים להשיב על השאלה הזו, עצרו לרגע ונסו להבין מה באמת חשוב לכם בבחירת המיקום והתמקדו במיקום הגאוגרפי ובאולם עצמו. בחירת מסעדה לאירוע בתל אביב יכולה להיות פתרון נהדר אם יש לכם משפחה שמגיעה גם מירושלים וגם מחיפה, ואם יש לכם 200 מוזמנים אתם בהחלט זקוקים לאולם המתאים לאירועים קטנים. גן או אולם המיועדים למספר גדול יותר ייראו ריקים (ומאכזבים), ובחירת לוקיישן שידרוש מהאורחים נסיעה ארוכה ומפרכת תוביל לאירוח עייף ומעייף. EVE אירועים הוא ללא ספק פתרון אידאלי, גם בזכות המיקום המנצח בתל אביב וגם בזכות החוויה הנפלאה שתחכה לכל מי שמתכנן אירוע אינטימי ושמח במיוחד.

מה התקציב שלכם?

בין אם אתם מחפשים חדר פרטי לאירועים קטנים או מתכננים אירוע על חוף הים, האירוע הזה יעלה לכם כסף – וכנראה לא מעט. זו סיבה מספיק טובה להגדיר תקציב ולהרכיב אירוע על בסיס הסכום שהקצבתם מבעוד מועד. כך תדעו מה מחיר המנה שעומד לרשותכם, אילו אטרקציות תוכלו להרשות לעצמכם ועל מה תצטרכו לוותר. קחו בחשבון שהעלויות שלכם כוללות לא רק אולם, הגברה ותאורה, אלא גם תקליטן שיספק מוזיקה מופלאה, צלם שינציח את הערב המרגש ובגדים חדשים לכלת האירוע (או לחתן בר המצווה).

לשם תכנון מדויק ומוקפד של האירוע, אתם מוזמנים לפנות אל EVE אירועים. עם צוות העובדים שלנו, ניתן יהיה לחסוך כספים רבים. וזאת, לאור העובדה שהתפריטים שלנו, הכוללים מנות גלאט כשר טעימות ומגוונות, מגיעים בטווח מחירים החל מ-120 שקלים למנה עד 250 שקלים למנה. כמו כן, אנו מציעים חבילה אטרקטיבית הכוללת גם מלצרים ששרים ברפרטואר רחב שירים, מקרנים למצגת, עיצוב המקום ועוד.

מי האורחים שלכם?

כל אירוע, בין אתם מפיקים אירועים עסקיים בתל אביב או פרטיים, נשען על האורחים הצפויים להשתתף בו. זה נכון גם כשאתם מתכננים אירוע בת מצווה. יכול להיות שאתם מזמינים רק את בני המשפחה, ויכול להיות שאל האירוע יגיעו גם כל החברות מבית הספר. ככל שתדעו מי הקהל שלכם תוכלו להגדיר את האירוע כולו בצורה טובה יותר. כך תוכלו לבחור את הלוקיישן המתאים עבורכם, להרכיב פלייליסט מנצח לרחבת הריקודים, להרכיב תפריט מגוון ועשיר, ולתכנן אירוע מרהיב שכולם ייהנו. עם הצוות המקצועי של EVE אירועים המשימה הזו בהחלט פשוטה יותר, ואתם מוזמנים ליצור קשר לתכנון האירוע שלכם בטלפון 03-6888099 ובטלפון הנייד 050-2333320.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here