credit pixabay

חגיגת בר המצווה היא החגיגה המשמעותית ביותר בחייהם של גברים צעירים בישראל; ביום המיוחד הזה מתכנסים חברים ובני משפחה, וחוגגים לחתן בר המצווה את הגעתו לשלב חדש ומיוחד בחיים. כדי שאתם וגם האורחים שלכם תזכרו את האירוע, מומלץ להביא לאורחים מתנה בעיצוב אישי. כיום יש לכם אופציות נפלאות למתנות בר מצווה בעיצוב אישי, וכאן נגלה על מתנות קטנות ובלתי נשכחות עבור החגיגה.

מתנות בעיצוב אישי לבר מצווה: הפתיעו את האורחים עם שי אישי

אם אתם מחפשים מתנות לבר מצווה בעיצוב אישי, הנה כמה רעיונות מיוחדים:

מארזי ממתקים עם הקדשה

ממתקים הן תמיד שי נחמד לאורחים באירועים, ובבר המצווה אתם יכולים להזמין מארזי ממתקים עם הדפסים אישיים. ניתן להזמין שוקולדים ופרלינים טעימים במיוחד עם הדפסים מותאמים אישית על הממתקים האלו, וכן – ההדפסים אכילים וטעימים. תוכלו להדפיס על השוקולדים את שמו של חתן בר המצווה, איורים קטנים, משפט נחמד, ואלמנטים אחרים. את השוקולדים אפשר לארוז באריזות אישיות, ולתת לאורחים מתנה קטנה מהאירוע.

מארזים ממותגים לבר מצווה

מלבד שוקולדים וממתקים, אפשר להזמין גם מארזים ממותגים לבר מצווה, שכוללים פריטים קטנים ונחמדים. סוכריות גומי, וופלים, בועות סבון, ספרון קטן, מחזיק מפתחות וכל פריט אחר שתרצו. את האריזות של המתנות האלו אפשר למתג ולעצב בדיוק כמו שאתם רוצים, ולתת טאץ' אישי שיזכיר לאורחים את האירוע.

תיקי שרוך

תיקי שרוך גם הם מהווים מתנה בעיצוב אישי לאורחים בבר מצווה שאנשים רבים בוחרים. ילדים בגיל הזה תמיד צריכים תיק, ואפשר להעניק לכם תיקים עם הדפס אישי או הפתעות בפנים. הפריטים האלו פרקטיים וגם נראים טוב, כך שהאורחים שלכם יקבלו מתנה שהם יוכלו ליהנות ממנה במשך זמן רב.

חולצות עם הדפס

אי אפשר לדבר על מתנות בעיצוב אישי בלי לדבר על חולצות; חולצות מודפסות לאירועים הן תמיד מבוקשות, וגם בחגיגות בר המצווה של בנכם תוכלו להזמין חולצות לאורחים. היתרון של המתנה הזו הוא באפשרויות העיצוב הרבות שלה; ניתן להדפיס כל מה שאתם רוצים על חולצות לאורחים, ולהזמין את פריטי הלבוש האלו במגוון מידות ודגמים לפי רצונכם.

מתנות עם משמעות רוחנית

בחגיגות בר מצווה רבות נהוג להעניק לאורחים מתנות ברוח היהדות, ואתם יכולים לבחור בין שלל פריטים כאלו: ברכונים, מארזי הבדלה לשבת, ספרי תהילים קטנים, ועוד. כמו עם מתנות אחרות בעיצוב אישי, אתם יכולים לבחור את העיצוב של הפריטים האלו לפי ההעדפה שלכם. ניתן להדפיס אלמנטים שונים על המתנות, ולתת להן טאץ' אישי ברוח האירוע הרוחני והמיוחד הזה.

כוסות עם הדפס אישי

כוס שתייה חמה, קרה או כוס תרמית שניתן לקחת לכל מקום מהוות מתנה מיוחדת, שימושית ואהודה במיוחד לחגיגות בר מצווה. אתם יכולים להזמין כוסות מסוגים שונים בעיצוב לפי בחירתכם, ולחלק לאורחים שלכם שי שהם יוכלו ליהנות ממנו כל יום, עם הדפס לפי בחירתכם.

כובעים מודפסים עם שם

בגיל ההתבגרות כובעים הם בין פריטי הלבוש המבוקשים ביותר, כך שמדובר במתנה מומלצת במיוחד לבר המצווה. אתם יכולים להעניק לאורחים שלכם כובעים מודפסים עם השם של חתן בר המצווה ועם פריטים אחרים לבחירתכם. אם אתם רוצים ליהנות ממבחר של דגמי כובעים שונים ומהדפסה איכותית, Tap Air זה בדיוק עבורכם. החברה הייחודית מבצעת הדפסים בהשראת גרפיטי על מגוון פריטים, לרבות כובעים מעוצבים אישית לאירועים. השילוב בין הדפס גרפיטי לכובעים אופנתיים הופך את הפריט הזה למתנה מושלמת לבר מצווה, וכל האורחים יוכלו לקחת איתם מזכרת מיוחדת מהאירוע שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here