מתכננים אירוע בר מצווה? ריכזנו עבורכם כמה טיפים שכדאי לקרוא
קרדיט: השף איתן קיזלר

בר מצווה הוא אחד האירועים הבלתי נשכחים בחיים. יש כל כך הרבה דברים שצריך לתכנן ולוודא שהם מסונכרנים ומוצלחים: החל מהתפאורה, עיצוב השולחנות, איכות הצלם והתקליטן, בית הכנסת והעליה לתורה ולא פחות חשוב מכל אלה – הקייטרינג. השף איתן קיזלר, הבעלים והמייסד של מסעדת 'אצל קיזלר' ובעל חברת קייטרינג, יודע, שההתפתחות הקולינרית בארץ, הופכת את כל אורחי האירוע למבקרי מסעדות לרגע ומקפיד לעמוד בציפיות ולהביא את האירוע לרמה המצופה. אז איך עושים את זה?

איך נדע לבחור את חברת הקייטרינג הנכונה לאירוע שלנו?

  • קודם כל, ננסה לדייק במספר האורחים הצפויים להגיע – כדי שלא נשלם בטעות על מנות מיותרות.
  • נתמקד בחברות ותיקות ומנוסות באירועים מכל סוג, בעיקר קייטרינג לבר מצווה, כאלה שיעמדו בלחץ ובציפיות ויתנו את השרות והאוכל הטובים ביותר.
  • נחפש המלצות בכל מדיה אפשרית – חברים ומשפחה, רשתות חברתיות ועוד. נקרא ביקורות, נשווה מחירים ונסתכל על תמונות מאירועים של החברה.
  • נוודא שיש בתפריט מספיק אפשרויות – גם לצמחונים, או טבעונים, אלרגיים, או שומרי כשרות ולא פחות חשוב – אפשרות להתגמש ולשנות את התפריט לטעמכם.

חברת קייטרינג שיודעת להכין בשר מצוין

חברה שיודעת לעשות קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, ודאי מצטיינת במומחיות בתחום הבשר ויודעת שדווקא באירוע קטן, חשוב לדייק ברמת האוכל המוגש, להקפיד על בשר איכותי ותוספות עשירות וטריות. בתפריט הבשרי ישנן מגוון רחב יותר של מנות לבחירה וניתן יהיה לבחור מנות קלות יותר, או פחות לטעמם של הלקוחות. למרות שהתפריט הבשרי נתפס כיקר יותר, חשוב לבדוק מקרה לגופו – שכן פעמים רבות דווקא התפריט הבשרי יהיה זה שתוכלו להכניס בקלות לתקציב האירוע.

לאכול מצוין באירוע בר מצווה בחיפה

בחיפה, בירת הצפון, נוכל לראות, שהעיר זוכה לפריחה של ממש ונמצאת בעיצומה של תנופה אדירה בתחום הקולינרי. עם שיקום ושיפוץ פניניי החן של העיר, כמו שוק תלפיות, העיר התחתית ואזורים נוספים החוזרים לחיים, נפתחים עוד מקומות המציעים אוכל אותנטי לצד מטבחים עכשוויים ומעודכנים בטרנדים החמים ביותר. בתוך הפריחה הקולינרית הזו של חיפה, עומד בגאווה מעל 30 שנה הקייטרינג של השף איתן קיזלר, המציע אירוח במסעדה שלו "אצל קיזלר" וגם שירותי קייטרינג כשר בחיפה, המיוחדים לאירועים פרטיים ועסקיים. במטרה להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר, שף קיזלר מרכיב עבור כל לקוח את התפריט העונה באופן מושלם על טעמו, המתאים לאופי האירוע והאורחים וגם לתקציב.

צרו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם: טלפון : 0524430202

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here