רוצים לדעת איך יום האירוע מתחיל, תקראו פה

קודם כלכשאנו חושבים על איך מארגנים בר מצווה בכותל אנו חושבים כיצד תגיעו לאירוע. אנחנו מאוד נשמח שלא תגיעו לאירוע באופן עצמאי. תחבורה ציבורית אמינה ולא באמת מומלץ להידחס עם אנשים אחרים כאשר אתם לבושים במיטב בגדיכם. נהיגה מוציאה הרבה אנרגיות וחבל שמישהו לא יוכל ליהנות מבר המשקאות שלנו. לכן, אנו מספקים  מגוון הסעות עם אוטובוסים ומיניבוסים מפנקים שמאפשרים לנו להביא את חתן בר המצווה משפחתו וכל האורחים שלכם היישר לירושלים ולכותל המערבי. אנו מתאימים את גודל ההסעה לגודל האירוע כך שהעלות של השירות הזה היא נמוכה.

החגיגה הגדולה של האירוע היא בעלייה לתורה.

העלייה לתורה היא דבר מאוד חשוב שאנחנו חושבים עליו במסגרת של בר מצווה בכותל. העלייה לתורה מתחילה כאשר ישנה תהלוכת נגנים שבה חתן בר המצווה נכנס לתוך הכותל כאשר חופה לבנה וצחורה מעל ראשו. מי שלא ראה את החגיגה שאנחנו עושים בכניסה לכותל, לא ראה חגיגה מעולם. במהלך תהלוכת הנגנים יש לנו אטרקציות כמו בובת חסיד, הפרחת יונים והפרחת בלונים. לאחר התהלוכה, מתחיל טקס העלייה לתורה. מי שמנחה את הילד שלכם הוא פייטן מקצועי שלא רק שיודע את כל הטקס כהלכתו, הוא גם אחראי לעזור לחתן בר המצווה להרגיש בטחון בקריאת ההפטרה. בנוסף, הפייטן נותן משמעות לכל דבר ודבר שנעשה בטקס, למשל, מסביר למה מניחים תפילין. לאחר העלייה לתורה יש אפשרות לערוך סיור בירושלים, למשל לקבר דוד

כולם יודעים שהכי חשוב זה האוכל

גם אנחנו וגם אתם יודעים שאוכל זה דבר שאם יהיה טוב הציון של האירוע שלכם יהיה 100, ואם הוא גרוע הציון של האירוע שלכם יהיה 0. אין אמצע בנושא זה אצל הישראלים. לכן, כאשר אנו חושבים איך מארגנים בר מצווה בכותל, חשוב שהציון של האורחים שלכם לאירוע שלכם יהיה 100 ולכן אין דבר כזה שניקח אתכם למקום שלא מספק אוכל ברמה גבוהה מאוד. אנו מספקים את האוכל בצורה הזאת:

  • ארוחת בוקר עשירה וטעימה שתיתן לכם אנרגיות להמשך היום.
  • ארוחת צהריים באחת המסעדות המעולות שאנחנו עובדים איתן. המסעדות הן כשרות או כשרות למהדרין, לא תהיה בעיה לשומרי המסורת ליהנות מהאוכל שלנו.
  • כל המסעדות מספקות אוכל טעים, טרי ומשביע לכולם.
  • ישנה אפשרות למגוון של תפריטים, כולל תפריטים לצמחונים וטבעונים
  • לרוב המסעדות יש תפריט יחסית בסיסי, פחות יקר אך בהחלט איכותי ומשביע. ישנם גם תפריטים יותר יקרים שמגיעים עד לגורמה, הכול על פי רצון הלקוח והתקציב שלו

פרטים רבים נוספים על איך מארגנים בר מצווה בכותל באתר המושקע כינור דוד, חברה שמארגנת אירועי בר מצווה בכותל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here