יום הולדת לבנים

ילדכם הקטן גדל בשנה? מזל טוב ושפע ברכות! אין ספק כי מסיבת יום הולדת לבן של המשפחה היא עניין מרגש וכיפי במיוחד. כעת עליכם ההורים לתכנן עבורו את המסיבה הכי מושקעת וחגיגית, שתתעלה על המסיבה של שנה שעברה. אתם כבר למודי ניסיון משנים קודמות בנוגע למקום בו תחגגו, החברים שתזמינו למסיבה, האוכל והכיבוד שיוגש לילדים ולהורים וגם איזו עוגה צבעונית ומתוקה ילדכם ישמח לקבל בטקס עוגה מרגש.

אבל איזו הפעלה תבחרו השנה עבורו? כבר הזמנתם קוסם, ליצן ועוד מגוון מפעילים שהגיעו להפעיל את הילדים ולעשות שמח. אך כעת כשהילד גדל בשנה, כך גם הרצונות והתחביבים שלו השתנו. כדי שתוכלו להחליט על הפעלה מדליקה ושווה במיוחד למסיבה שלו, ריכזנו עבורכם מספר המלצות לחגיגת יום הולדת לבנים שהם יאהבו במיוחד:

יום הולדת גיבורי על

ילדכם אוהב גיבורי על? בכל שנה הוא מתחפש לגיבור על אחר? חגגו לו יום הולדת עם כל גיבורי העל האהובים עליו! סופרמן, ספיידרמן, באטמן ועוד גיבורים אהובים יגיעו אל המסיבה כדי לחגוג יחד אתו את יום ההולדת הכי מהנה שיש. המפעיל יגיע למסיבה עם כמה תחפושות בדמות גיבורי העל המוכרים, וגם יעניק לילד יום ההולדת להתחפש לגיבור העל האהוב עליו, ולשמש כעוזרו הצמוד במהלך כל ההפעלה כך שהוא יהיה הכוכב המרכזי של המסיבה.

במהלך ההפעלה המפעיל יערוך לכל הילדים, מחשקים מדליקים בקונספט של גיבורי העל אליהם הוא יתחפש, כולל תפאורות מושקעות ומגוון אביזרים וציוד שישדרגו את המסיבה.

יום הולדת עם משחקים ותחרויות

כידוע, בנים אוהבים במיוחד משחקים ותחרויות אחד עם השני. לכן הפעלת יום הולדת עם המון משחקי אתגר ותחרויות היא רעיון נהדר עבור ימי הולדת לבנים, שוודאי תוציא מהם המון אנרגיה ותסחוף את כל החברים במסיבה.

ניתן לבחור את הקונספט של ההפעלה על פי העדפתו של הילד, כך שמומלץ להתייעץ אתו בבחירת סגנון ההפעלה התחרותית שתזמינו. ישנן הפעלות בסגנון משחקי הריאליטי האהובים כמו המרוץ למיליון והישרדות, הפעלות אלו נערכות בין שתי קבוצות המשלבות המון משחקים ותחרויות אחד עם השני. ההפעלה תהיה אטרקטיבית יחד עם כל הילדים המשתתפים במסיבה, כאשר ילד יום ההולדת מוביל את הקבוצה שלו ואחראי על ההצלחה במשימות.

יום הולדת ספורטיבי במיוחד

כבר הזכרנו כי בנים אוהבים במיוחד אתגר ואדרנלין, ולכן גם הפעלה ספורטיבית במיוחד תוכל להעביר את ילד יום ההולדת חוויה כיפית ומהנה במיוחד. ניתן למצוא מפעילים איכותיים שיערכו משחקים ספורטיביים בין הילדים במסיבה כמו מסיבת כדורגל מטורפת, הפעלה עם כדורי בועה מתנפחים ומהנים וגם הפעלה עם מתקני אתגר הנינג'ה הפופולריים במיוחד בין ילדים וגם מבוגרים.

בימי הולדת הנערכים בקיץ מומלץ לבחור בהפעלה ספורטיבית המשלבת משחקי מים, כמו משחק כדורגל הנערך על גבי משטח מתנפח, רטוב וחלקלק עליו כל הילדים משחקים כדורגל אתגרי ומצחיק במיוחד.

 

עוד הפעלות לימי הולדת תמצאו בפורטל קרמל – https://www.karamel.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here