בר מצווה כמיטב המסורת – עלייה לתורה בירושלים
קרדיט: ELHANAN EVENTS

ציון הדרך המשמעותי ביותר בחייהם של בני נוער רבים הוא אירוע בר המצווה. לא רק יום הולדת, אלא גם אירוע מסורתי בעל שורשים עמוקים אשר מחבר את הנער לתרבות, למסורת ולדת היהודית ומזמין אותו לקבל את ההזדמנות לשאת בעול מצוות. לכן הורים רוצים להפוך את הפקת האירוע למושלמת ולהיעזר בצוות המקצועי של חברת  ELHANAN EVENTS למשימה.

בר מצווה הוא סיבה טובה לחגיגה

העלייה לתורה הוא רגע מרגש לכל בני המשפחה של הנער ובעיקר לנער עצמו. זו היא המשוכה האחרונה מבחינת הדת היהודית בדרך להפוך לאדם בוגר ולכן יש משמעות סמלית לכל האירוע. בדיוק מסיבה זו הורים רבים בוחרים להפיק אירוע בר מצווה בירושלים, ולהפוך את האירוע ליום טיול משולב.

מדוע לבחור בעלייה לכותל?

ירושלים היא עיר בעל משמעות סמלית חשובה במיוחד למסורת היהודית. לכן כאשר את מתחילים לחשוב על בר מצווה בכותל רעיונות  שונים יכולים לעלות, אך כמעט תמיד ירושלים תהיה בחירה מושלמת. היום, אפשר להפוך את בר המצווה לחוויה שמשלבת גם אירוע אישי אך גם טיול מיוחד באתרים ההיסטוריים, התרבותיים והדתיים של העיר. את הבוקר אתם יכולים להתחיל בעלייה לתורה בכותל, ולאחר מכן להכיר את העיר העתיקה בסיור רגלי. מרבית האירועים מסתיימים בארוחה משפחתית מפנקת באחת מהמסעדות המוצלחת של העיר.

אירוע בר מצווה מוקפד ומושלם

אירועים אשר נחגגים בכותל הם אירועים בעלי נופח שונה ומיוחד אשר מאפשרים לכל משפחה להתאים את הרכב האירוע לאמונות ולהעדפות האישיות שלה. כך כל טקס עליה לתורה בכותל נראה מעט שונה ומאפשר לילד להביע את עצמו. אתם יכולים לבצע את הטקס בהפרדה, או לבחור לבצע את הטקס באיזור פרטי ושקט בהרכב המשפחה המלא. כמובן שלשם כך יש צורך לפנות למפיק אירועים מקצועי שמכיר את כל ספקי התיירות המקומיים, ויכול ליצור לכם את חווית בר המצווה הישראלית האולטימטיבית. מפיק אירועים מקצועי יכול לקחת את החלום שלכם כמשפחה לאירוע בר המצווה ולהעניק לכם חוויה שתהיה בלתי נשכחת אך גם מרגשת ומושלמת, בדיוק כפי שחלמתם.

בוחרים בחברה מקצועית ומנוסה

חברת ELHANAN EVENTS היא חברה מקצועית להפקת אירועים בכותל אשר פועלת החל משנת 2015 באזור ירושלים. צוות החברה מתמחה בהפקה של אירועי בר מצווה באזור הכותל ומאפשר לכל משפחה ליצור את האירוע המושלם לה תוך עמידה בסטנדרט שירות מהגבוהים בישראל, והתקשרות עם ספקים אמינים ומיומנים. לפרטים נוספים ופגישת הכירות התקשרו: 050-9849720.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here