בחירת קייטרינג ומשקאות לבר מצווה

לארגן אירוע לבר מצווה / בת מצווה זה אינו דבר של מה בכך, חודשים לפני התאריך המיוחל מתחילים ההורים לשבור את הראש ולחשוב מהי הדרך הראויה ביותר לציין תאריך משמעותי זה.

מסיבת הבר מצווה הנה משמעותית וחשובה מאוד. אחד האלמנטים המשמעותיים במסיבה הוא כמובן האוכל. האם לבחור בכיוון של אוכל גורמה, בשרי או חלבי?

כמובן שיש צורך במאכלים שיתאימו הן למבוגרים והן לצעירים, ומה בנוגע למתוקים הרי אי אפשר בלעדיהם, ואסור לשכוח גם את המשקאות הם חלק בלתי נפרד מהחגיגה. השאלה הגדולה המתבקשת היא האם להכין את כול האוכל לבד או לשכור קייטרינג ולהפוך את החיים לקלים הרבה יותר.

בקיצור מסתבר שהדרך אל הבר מצווה / בת מצווה עדיין ארוכה אז קדימה לעבודה.

לפניכם מספר טיפים לבחירת קייטרינג לבר מצווה:

  1. טיפ ראשון – יש לקחת בחשבון את מספר המשתתפים וגיליהם, ובהתאם לכך ליצור את מגוון המאכלים לבר מצווה / בת מצווה, היות ויש לא מעט דברים אותם ילדים לא אוהבים לאכול.
  2. טיפ שני – באגף המתוקים חשוב להתחשב במבוגרים ולהכין קינוחים לבר מצווה / בת מצווה שהם גם ללא סוכר וכדומה, אחרי הכול לא מגיע גם להם משהו מתוק?
  3. טיפ שלישי – את האוכל כמובן יש להתאים לקונספט של האירוע כולו, באם מדובר בבר מצווה / בת מצווה המתקיימים בצהרי היום מומלץ ללכת לכיוון החלבי והקליל. באם מדובר בבר מצווה / בת מצווה המתקיים בערב בגן אירועים או מסעדה לדוגמה, מומלץ ללכת לכיוון הבשרי.
  4. טיפ רביעי – כאשר חוגגים בר מצווה / בת מצווה, הפתרון הטוב ביותר עבור כול נושא האוכל הוא קייטרינג לבר מצווה / בת מצווה. במקום לעמוד שעות במטבח ולבשל או לסירוגין לקנות אוכל מוכן, אפשר להפוך את החיים לפשוטים יותר ולהזמין חברת קייטרינג לבר מצווה / בת מצווה והיא כבר תדאג לכול, החל משולחנות, כיסאות ועריכתם וכלה בכלי ההגשה, המאכלים, סידורם בצורה דקורטיבית והמלצרים שידאגו שאף אחד מהנוכחים לא יישאר רעב.

תפריט בשרי לבר מצווה

ניתן להזמין מספר סוגי בשר שונים החל מסטייקים וכלה בכנפיים, אפשר לבחור בקונספט של "על האש" ובו מגוון בשרים שונים המלווים בתפו"א אפוי, בצלים ועגבניות, כמובן שאסור לשכוח את כול הסלטים ההכרחיים והלחמים לצידם. ניתן לערוך ארוחת גורמה בשרית לבר מצווה / בת מצווה שתכלול טלה, עגל, פילה בקר וכדומה ברטבים של פירות, מתוקים, חמוצים או על בסיס יינות.

תפריט חלבי לבר מצווה

באם נבחר קונספט מסוים כדוגמת אוכל איטלקי לבר מצווה / בת מצווה, כול המאכלים יהיו סביבו החל מפיצות עם מיטב התוספות וכלה בפסטות צבעוניות השוחות ברטבים שונים. פשטידות שונות, בצקים ממולאים, לזניות, קנלוני, טוסטים וכדומה הן חלק מהעולם החלבי.

תפריט קינוחים לבר מצווה

יכול להיות כחלק מהאירוע ולכלול מיני עוגיות ועוגות, עוגת יום הולדת, פטיפורים, מתוקים קטנים וכדומה. ויכול להיות מרכז האירוע, כך שכול הקייטרינג יהיה סביב מתוקים. קיימות אינספור אופציות כאשר מדובר בקייטרינג לבר מצווה / בת מצווה, מה שבטוח שזו תהיה חוויה קולינארית בלתי נשכחת, ולכולם יהיה קשה מאוד לחזור אחר כך ולבשל במטבח.

כאן המקום לציין כי קייטרינג חייב להיות מלווה במשקאות, כאן הדברים פשוטים יותר. ראשית משקאות קלים, תוססים וטבעיים לילדים, אחרי הכול מדובר בחגיגה אז מותר. למבוגרים תוספת של יין טוב, ליקרים בטעמים שונים, קוקטיל פירות עונתי, שיקיים למיניהם תמיד רק יוסיפו לאווירה ולטעם. ניתן להוסיף סוגי אלכוהול מעט יותר חזקים כדוגמת וויסקי, וודקה, ארק וכדומה.

והכי חשוב לא לשכוח את הקפה לקינוח, גם כאן לא חסרים סוגי קפה שונים(שעל מכונת הקפה תהיה אמונה חברת הקייטרינג) החל מקפה שחור רגיל וכלה בקפה הפוך מוקצף, שוקו עם קוביות שוקולד וכדומה.

לאחר כול זה כול שנותר הוא לצום מספר ימים לפני בר/בת המצווה וליהנות מארוחה בלתי נשכחת, והכי חשוב שיהיה במזל טוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here